Szkolenia
W ramach świadczonych usług wdrożeniowych i powdrożeniowych Galactica prowadzi szkolenia instruktażowe z obsługi oferowanych systemów. Predyspozycje dydaktyczne i doświadczenie wynikają z przeprowadzania kilkuset szkoleń. Gwarantuje to wysoką jakość i poziom merytoryczny procesu dydaktycznego.
Szkolenia prowadzone w formie:
- wykładowej - prowadzący przedstawia system, wyjaśnia aspekty związane z pracą w systemie;
- warsztatowej - w ramach warsztatów użytkownicy zapoznają się z systemem, realizując konkretne zadania związane z pracą w oprogramowaniu. Prowadzący omawia i prezentuje zastosowanie funkcji systemów, uczestnicy szkolenia powtarzają czynności i doskonalą umiejętności. Do szkoleń warsztatowych wymagana jest sala szkoleniowa wyposażona w komputery i łącze internetowe.
Szkolenia mogą być prowadzone w obszarze wszystkich użytkowników systemu, podzielonych wg kompetencji i uprawnień lub tylko dla tzw. liderów. Przeszkolone mogą być wybrane osoby w firmie, tzw. liderzy, którzy przekażą stosowny zakres wiedzy pozostałym użytkownikom. Jeśli klient posiada dział IT lub dział szkoleniowy, szkoleniem mogą być objęte tylko te osoby.
Galactica może przeprowadzić szkolenia w siedzibie klienta (wymagane jest udostępnienie infrastruktury i lokalu dla potrzeb zajęć), w siedzibie Galactica, w Bydgoszczy (dysponujemy laboratorium komputerowym i salą konferencyjną), w wybranym ośrodku szkoleniowym (przy zapewnieniu infrastruktury).
Usługi szkoleniowe kierowane są do:
- Klientów i ich pracowników
- Partnerów i firm współpracujących z Galactica
- Członków stowarzyszeń branżowych
Szkolenia z obsługi produktów branżowych są realizowane wg wypracowanych standardów i scenariuszy. Ich zakres i forma została wypracowana w wyniku gromadzonych doświadczeń. W ramach procesu wdrożeniowego, mogą być opracowane indywidualne szkolenia, wg wymagań klienta, w szczególności dla systemów dedykowanych.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia.