Obsługa serwisowa
Galactica udostępnia klientom wsparcie Działu Serwisowego. W zależności od zakupionych usług serwisowych, świadczone są usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie systemów w ruchu - nadzór nad infrastrukturą serwerową i komunikacyjną
- Obsługa zgłoszeń serwisowych - zgłoszeń od użytkowników, dotyczących użytkowania systemu
- Wsparcie dla użytkowników - pomoc w zakresie obsługi oprogramowania
- Rozwój i dostosowanie systemów - realizacja zleceń rozwojowych, projektowanie i tworzenie nowych funkcjonalności, optymalizacja i aktualizacja systemów do zmieniających się przepisów i standardów zawodowych
- Aktualizacje systemów
- Aktualizacje serwisów internetowych
- Backup i kopie bezpieczeństwa
- Bezpieczeństwo danych
- Hosting www i poczty e-mail
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji
- Doradztwo w zakresie informatyzacji
- Implementacje dokumentacji i raportów
więcej w dziale serwisowym - 52 52-08-800, wew. 1